lørdag 17. mars 2012

Dans meg mot vår..

Ingenting er bedre en å titte ut igjennom vinduet, å se at plenen rister av seg vinterkåpen. Dette tyder på at det begynner å bli vår. LIKER!
Er i godt slag for tiden, å det å kjenne små dult i magen er magisk. Må å få si at det er veldig rar følelse bare det å tenke på at det vokser ett menneske inn i kroppen min. Innimellom  kjenner jeg panikken ta meg, i det jeg husker på at dette er en stor forandring som kommer til å forandre livet vårt fullstendig. Når det er sagt, så må jeg få si at gleden velter over panikken, å skyller bort all bekymring om hva som kan gå galt.
26 mars har vi ultralyd, å det gledes til å få se "knøttet". Jeg er så heldig å få ha med meg mamma og pappa (les) mormor og morfar. Pappa`n til knøttet er sjøkaptein på bøljana blå, så han er nok dessverre på jobb akkurat denne tiden. Lykken er jo da heldigvis at vi skal bestille oss privat ultralyd på en klinikk i Trondheim, når han har kommet hjem. Viktig at vi å kan dele dette spesielle øyeblikket sammen. Vi har allerede vært på noen ultralyd timer oppå vårt lokale doktorkontor, å her var jeg i uke 12. Magisk!

I dag har vi lørdag, en av mine 3 favoritt dager. Huset er fylt til randen med min flotte familie. Jeg er tante Canna og tullmus på fulltid, å liker tilværelsen maxmekker. I går kom mine søstrene sisters og deres to barn. Da ble det tid for kos, taco og the voice. For ikke å nevne drawsomething på iphone. Hekta sier du. Må stikke, nå blir vi enda flere familie medlemmer.




                                                       De gærne har det jammen godt :)







2 kommentarer:

  1. Herlig Carina! Håpe ailt står bra t;)

    SvarSlett
  2. Dette var en herlig overskrift og koselig det som kom etter også =) Typisk en katt å gå 100 % i veien, hihi. Takk for titten her hos deg og god helg!

    SvarSlett