torsdag 15. mars 2012

Snart helg, å tid for besøk.

Torsdag, å nesten helg allerede..
 My ohh my så fort tiden går. Etter nesten en hel uke på jobb, så føles kroppen i toppform. Dette er en fantastisk følelse.
Det gledes masse til helgen, da jeg er så heldig å få huset fullt med 4 av mine yndlinger fra sør. Bestandig kjempe hyggelig, å ikke minst morsomt å få besøk av mine flotte sisters (søskenbarn) og deres barn. Tiden flyr, å latteren ligger løst. Vil tro flere har et slikt bånd med sine slektninger på ett eller annet vis. Jeg gleder meg å til å få høre en barne skrøne eller to, dette er jo humor uten dimensjoner.
Ute kommer plenen og vårmarka mer og mer frem, minner meg på at jeg gruver meg som bare å rake opp alt som heter sand og stein.. uff..
Må stikke.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar